Κονστροκτουβιστική βιωματική προσέγγιση της γνώσης. Οι μαθητές εργάζονται είτε ατομικά, είτε σε ομάδες ή σε ολομέλεια ανάλογα με τις ανάγκες των δραστηριοτήτων και την κρίση του/της εκπαιδευτικού.
Δείτε εδώπως να επιλέγετετι νατρώτε…!!
📌Θέλω να συζητήσετε μεταξύ σας, αν μπορούμε να κάνουμε διατροφή μόνο με τις τροφές που μας αρέσει.. για παράδειγμα, μπορούμε να τρώμε κάθε μέρα μόνο πατάτες με τυρί; Μόνο λαχανικά; Αιτιολογήστε την απάντησή σας αφού συζητήσετε και με τους γονείς σας παρακάτω
Άσκηση δημιουργίας μιας διατροφικής πυραμίδας. Σκοπός της άσκησης είναι η τοποθέτηση διαφορετικών ομάδων τροφίμων στα επιμέρους σημεία μιας πυραμίδας, με βάση τη διατροφική τους αξία και τις αρχές της μεσογειακής διατροφής.
ΟΙ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Μυστικά πουθαεξερευνήσουμε:
Τι σημαίνει υγιεινή διατροφή τελικά;Ας απαντήσουμεστιςπαρακάτωερωτήσεις:
Τι σημαίνει υγιεινή διατροφή;
Τι είναι οι βιταμίνες, ποιες είναι οι κατηγορίες τους;
Που βρίσκονται κρυμμένες;
Που κρύβεται η γνώση, πως να ψάξω να τη βρω;
Φτιάξε το ημερήσιο πρόγραμμα των γευμάτων σου!
Η πίτα της διατροφής μας: Σύρε και τοποθέτησε τα τρόφιμα στην αντίστοιχη ομάδα τροφίμων
ΦΥΛΛΑΕΡΓΑΣΙΑΣ σχετικά με τη διατροφή
Κάντε log in με το user name και το password που σας έδωσε η γυμνάστρια.
Αν θέλετε να δείτε τα φύλλα εργασιών σαν επισκέπτης χρησιμοποιείστε:
user name: geststu και password: gest
Είσοδος μαθητών
ΣΚΟΠΟΣ / ΣΤΟΧΟΙ:
📌Εκπαιδευτικό Πρόβλημα:
Τι είναι η σωματική δραστηριότητα;
Ποια είναι τα οφέλη της;
Ποιες οι συνέπειες της έλλειψης σωματικής δραστηριότητας από τη ζωή μας;
Πώς μπορούμε να εντάξουμε τη σωματική δραστηριότητα στη ζωή μας;
Στόχοι:
Οι μαθητές:
Να κατανοήσουν την αξία της σωματικής δραστηριότητας στην καθημερινή ζωή τους
Να αντιληφθούν ποιες είναι οι συνέπειες της έλλειψης της σωματικής δραστηριότητας
Να εντάξουν τη σωματική δραστηριότητα στη ζωή τους.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Οι μαθητές με το πέρας των δραστηριοτήτων εκτός των στόχων που αναφέρονται παραπάνω, θα μπορούν να χρησιμοποιούν ικανοποιητικά εφαρμογές στον Η/Υ, θα εξασκηθούν στην ενεργή ακρόαση και συζήτηση, θα μπορούν να επιχειρηματολογήσουν και να συντάξουν μια επίσημη επιστολή. Τέλος, θα έχουν τη δυνατότητα να βρουν τρόπους ένταξης της σωματικής δραστηριότητας στη σχολική και την εξωσχολική ζωή τους.
Το ήξερες ότι ο ιδρώτας σε κάνει χαρούμενο/νη; Διάβασε πως;
📌 ‘Ασκηση:
Φτιάξτε κι εσείς σωστά την πυραμίδα της σωματικής δραστηριότητας και στο τέλος (αν την κάνετε σωστά ) κερδίστε τη λέξη κλειδί που θα σας οδηγήσει στην επόμενη δοκιμασία.
📌Ας ερμηνεύσουμε την παραπάνω πυραμίδα αρχίζοντας κάπως έτσι..
📌Τι θα παίξουμε;
–
ΦΥΛΛΑΕΡΓΑΣΙΑΣ Σχετικά με την άσκηση και την υγεία
Κάντε log in με το user name και το password που σας έδωσε η γυμνάστρια. Επιλέξτε το workbook “3. Άσκηση και διατροφή”
Αν θέλετε να δείτε τα φύλλα εργασιών σαν επισκέπτης χρησιμοποιείστε:
user name: geststu και password: gest
Είσοδος μαθητών
Ας βρούμε ποιος τα έμαθε καλύτερα…… κάντε κλικ και περιμένετε να συνδεθούν όλοι:
Τη Δευτέρα 15 Απριλίου, η συνάδελφος εκπαιδευτικός και συγγραφέας, Φωτεινή Χούμα, παρουσίασε το παιδικό βιβλίο της «Ο κόκκινος δράκος». Πρόκειται για μια βιωματική ιστορία, που αφορά στη δυσκολία αντιμετώπισης και διαχείρισης του ευαίσθητου θέματος του καρκίνου παιδικής ηλικίας. Μέρος των εσόδων των πωλήσεων του βιβλίου διατίθεται για τις ανάγκες του Συλλόγου «Φλόγα». Τα παιδιά άκουσαν…
Την Πέμπτη 4 Απριλίου 2024, οι μαθητές ενημερώθηκαν από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία, μέσω τηλεδιάσκεψης γι τη φιλοζωία και τη βιοποικιλότητα. Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τους στόχους της φιλοζωίας και της εκπαίδευσης για τη φιλοζωία, τη σχέση ανθρώπου και ζώου, τα δικαιώματα των ζώων, τα ζώα συντροφιάς και τα αδέσποτα.